Guerrilla Marketing Goes Green - Jay Conrad Levinson - Muzyka - Gildan Media Corporation - 9798200642939 - 18 sierpnia 2010
W przypadku, gdy okładka i tytuł się nie zgadzają, tytuł jest poprawny

Guerrilla Marketing Goes Green

Jay Conrad Levinson

Świąteczne prezenty można zwracać do 31 stycznia
Dodaj do swojej listy życzeń iMusic

Guerrilla Marketing Goes Green

These Two Masters of Marketing Want to Pass Their Most Powerful Success Strategies on to You! Learn to: - Slash marketing costs and boost profits by making your business as green and ethical as possible - Easily turn your customers, suppliers, and even competitors into your unofficial sales force - Understand how to turn business acquaintances into powerful joint-venture partners - Cut your advertising budget and build revenues using social media, traditional media, and the power of your own brain--even get paid to do your marketing - Harness the Magic Triangle and the Abundance Principle to skyrocket to success Find all this and much more in Guerrilla Marketing Goes Green--your road map to thrive and prosper as a green, ethical business in tough times and good times.

Media Muzyka     CD   (Płyta kompaktowa)
Liczba dysków 1
Wydane 18 sierpnia 2010
ISBN13 9798200642939
Etykieta Gildan Media Corporation
Wymiary 150 g   (Waga (szacunkowa))

Pokaż wszystko

Więcej od Jay Conrad Levinson

Inni również kupili