Masz pytania dotyczące swojego zamówienia?
Zawsze możesz skontaktować się z iMusic, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące swojego zamówienia. Jednak najpierw prosimy o sprawdzenie naszej strony z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ). Podaj numer zamówienia, jeśli zapytanie dotyczy konkretnej sprawy.
Kontakt
info@imusic.pl (Załączniki nie mogą być większe niż 20 MB)
Czas odpowiedzi
Zwykle odpowiadamy na maile w ciągu 1-2 dni roboczych, ale w okresach wzmożonego ruchu mogą wystąpić opóźnienia. Prosimy o kontakt telefoniczny, jeśli masz pilne pytania i nie możesz znaleźć odpowiedzi w naszym dziale Pytań i Odpowiedzi.
Adres
iMusic A/S
Sindalsvej 36
8240 Risskov
Dania
- Konto bankowe
-
Jyske Bank
5061 1220521 (PLN) - IBAN
- DK6550610001220521
- SWIFT/BIC
- JYBADKKK
CVR/VAT: DK42194565
Godziny otwarcia
GODZINY CZYNNEGO TELEFONU:
Poniedziałek - Czwartek | Kl. 11:00 - 16:00
Piątek | Kl. 11:00 - 14:00
Wszystkie godziny otwarcia są podane według środkowoeuropejskiego czasu (MET). Aktualny czas w Aarhus.
(Zamknięte 24 grudnia, 31 grudnia, 5 czerwca oraz w dni świąteczne)